رویدادها آرشیو خبر ها
لبخند فده

لبخند فده

از آن دسته بازیکنانی که برای رسیدن به پیروزی و قهرمانی انگیزه بسیار زیادی داشت می توان به فدریکو برناردسکی اشاره کرد. بازیکنی که یورو را با تردیدهایی شروع کرد و تا همین چند روز پیش نیز بارها مورد انتقاد قرار گرفت، مهره هایی که هرگز همراه یووه موفق به ارائه عملکردی قابل قبول نشد اما اعتماد مربیان ملی به او باعث شد تا با لبخند و رضایت یورو را به پایان برساند.

 

برناردسکی که در یوونتوس مکس آلگری بهترین دوره خود را پشت سر گذاشت حالا با عملکرد قابل قبول اش همراه آتزوری امیدوار است که یک بار دیگر در تیم مکس فرصت درخشش را بیابد در پایان گفت:

 

برای من آسان نبود، واقعا خیلی اذیت شدم و رنج زیادی کشیدم.

 

این گفته نشان از سختی فصلی که پشت سر گذاشته است، دارد. فصل ناموفقی که کم و بیش برای سایر بیانکونری ها نیز رقم زده شد اما انتقادات دست از سر فده بر نداشت و همین مسئله باعث شد تا حضور او در تیم ملی ایتالیا نیز تحت شعاع حجم زیاد انتقادها قرار گیرد و شرایط نمایش او را دشوارتر کند. با این حال او در اتزوری نیز تسلیم نشد و تلاش خود را برای ثبت علمکردی مثبت انجام داد و در پایان توانست بر خلاف فصل ناموفق اش همراه یووه همراه تیم ملی کشورش، ایتالیا با لبخند قهرمانی یورو را جشن بگیرد و به امید آینده ای به مراتب بهتر و زندگی فوتبالی درخشان تر همراه یووه مکس آلگری راهی تعطیلات شود. آینده ای که می تواند مزد صبر او برابر انتقادات و تلاش برای بهبودی عملکردش در پست تخصوصی اش باشد و ثابت کند او عاشق یوونتوس و رسیدن به موفقیت همراه این تیم بزرگ است، زیرا هیچ بازیکنی دوست ندارد زیر فشار بار انتقادات تیفوسی های تیم اش قرار گیرد در حالی که می تواند با رفتن به تیمی دیگر و بازی در پستی که به آن تعلق دارد بدرخشد و محبوب هوادارانش شود. بنابر این می توان انتظار داشت که فدریکو یک بار دیگر همان بازیکن درخشان و موثر فیورنتینا، همراه بانوی پیر ایتالیا شود.

 

با این حال برخی رسانه ها تاکید دارند که یووه در صورت رسیدن پیشنهاد قابل توجهی می تواند به فروش او فکر کند اما در مقابل بخش دیگری حضور دارند که تاکید می کند آلگری به بازی او اعتقاد دارد و در صورتی که بر خلاف تیم ساری و پیرلو، برناردسکی در پست اختصاصی خود به بازی گرفته شود توان ارائه نمایش های بزرگی دارد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: